Sedara2ku...

17 October 2008

Salam dunia




Assalamualaikum & good day to all

Musim raya ni semasa menziarahi saudara di Muar, saya terjumpa dengan anak kecil berusia setahun lebih yang sungguh comel tetapi masih belum boleh berjalan hatta merangkak sekalipun seperti rakan seusianya. Hati saya terdetik, macam sufyan.. anak sulong saya yang berusia 12 tahun yang disahkan mengalami cerebral palsy.

Bertalu2 soalan yang saya terima dari ibu anak itu. Saya faham sebagai ibu tentu beliau risau tentang masa depan anaknya juga pandangan masyarakat terhadap anak kecil ini.

Saya akan mencari masa menceritakan kehidupan sufyan bersama keluarga dan rakan2, insyaallah...




2 comments:

  1. salam kak..
    wahhh.. mak ngah ada blog la...
    krrp it up mak ngah.. rajin2 update tau..

    ReplyDelete
  2. Thanks himawari aka bunga matahari. Insyaallah

    ReplyDelete