Sedara2ku...

25 February 2009

aku tabik kau

Aku kata kita ni ibarat mentimun
tergolek luka, digolek pun luka juga
tapi jawapan kau membuka mataku
kau kata sekarang dah ada mesin ratakan kulit durian
durian dah bukan satu ancaman untuk kita
aku tabik kau!

(untuk oni-sham)

2 comments:

  1. Ha3.. Aku lg tgh geram kena Tipu keguguran dah lah aku siang2 kata "jgn angkat benda berat2, jgn beri dia diri lama2" eeee mcm nak PENAMPOR GILA aje dia besok kat DI.. boleh gitu??

    ReplyDelete