Sedara2ku...

09 June 2009

Kucing oh kucing (2)

Salam

Saya baru balik rumah, dari sabtu lepas pergi khenduri kahwin terus ke rumah mentua di Segamat. Anak kucing 3 ekor tu bawa jugak, dah tanya sedara mara, masing-masing tak sanggup melayan anak kucing yang masih baby.. ada kata macam tikus!

Daripada 3 ekor kucing tu, si Opie paling kecil dan paling lemah. Pagi tadi saya perasan Opie lemah sangat, dari semalam tak berapa nak minum susu... saya balut dia dengan tuala kecil, tapi on the way balik kulai anak saya Azam beritahu, opie dah senyap dan mulutnya ternganga je..innalillahiwainnailahirajiun. Sampai rumah kami tanam Opie kat depan rumah. Haleeda menangis, siap taburkan kelopak bunga ros atas kubur Opie.

3 comments:

  1. Slm cik rosnah. Angah ni. Remember me? Ibu yg promote blog cik. Hehehe. Angah dh linkkan blog cik rosnah d blog angah. Jemput la ziarah blog angah http://ummu-safiyyah.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. salam angah.. mana boleh lupa...

    wah ibu dok promote blog ni ye.. malu ah.. ni cerita pasar je..

    Anyway terima kasih. nanti cik add blog angah kat sini, ok.

    ReplyDelete
  3. Lah dah tinggal Upik & Laura aje lah.. dah bacakan yasin?? he3

    ReplyDelete