Sedara2ku...

27 July 2011

my boss loves me.

Siang tadi MC, tiba2 je rasa seram sejuk. 

Bila jumpa visiting doctor, dia tanya nak MC tak? buang tebiat doktor ni.. biasa tak pernah dapat MC dari dia.... off course lah.. siapa tak nak? Masa nak keluar bilik doktor tu sempat gurau.. YOU BOSS GONNA MISS U.

yang tu ada kebenarannya... my new boss.. aduh... he really likes me.. apa tidaknya... 10 minit sekali cari saya, sampai pergi toilet pun dicari. bayangkan 1 hari berapa jam kat ofis, rasa2nya tak kurang 20 kali dia panggil saya. adoi.. cukup2lah boss, ada jugak ngigau panggil nama saya... ha .. padan muka kalau mem tanya... 

orang baru, idea baru, cara kerja baru. hari2 balik lambat pun tak terkejar menyiapkan kerja... aduh.. sejak bos start kerja, kerja rutin saya dah naik berkulat.. dok tambah kerja add hoc. Hari2 balik lambat settlekan kerja rutin lepas office hours. mana boleh jadi macam ni.

Siang tadi, walau pun dari pukul 10 lebih dah letak MC atas meja boss, boleh ke dia buat tak reti dok tambah2 kerja. Hm...nasib engkau lah boss... selagi aku larat, aku ikutkan.. kalau dah tak larat.. bye bye... Jangan lupa.. sekarang employees market...

No comments:

Post a Comment