Sedara2ku...

20 July 2011

Tungku Garam Herba... best rupanya....

Masa participate kat KEPAK Karnival di Persada tempohari, saya sempat singgah di booth berdekatan dengan booth kami. Tergoda juga dengan iklan kawan2 baru kenal di booth mereka... tapi yang paling kerap digunakan ialah TUNGKU GARAM HERBA dari booth Saujana Herbs. 

Kesian Su yang dok ajar cara memanaskan tungku tu.. suruh panaskan kat oven lah... panaskan guna seterika lah.. hehehe.. saya yang sedia pemalas ni guna cara paling ringkas, panaskan kat microwave selama 30 saat hingga 1 minit. Takut nak panas lama2, takut terbakar pulak kain bungkus tungku tu.... lepas siap kerja rumah, panaskan tungku kat microwave oven, letak belakang leher... bestnya... kalau dah letak tungku tu kat belakang leher mesti terlelap kejap.. sedar2 je, lega segala ketegangan....

saya bukan nak iklan produk, jadi tak nak kuasa nak letak gambar.. tapi dah namanya tungku garam herba.. memang ada bau herba....sebab tu saya pakai waktu malam je.... ngantuklah pulak...good nite.

No comments:

Post a Comment