Sedara2ku...

04 September 2011

hantu takut tengok ...?


Raya-raya ni sibuklah keluar iklan cerita hantu kat TV.. tak suka!!!!!!!!... tak suka pun ada pilihan ke, kena tengok jugak!
Cuma saya tertarik kat ayat makcik dalam drama tu "ko bogel je, nanti larilah dia..." - merujuk kepada watak lelaki disuruh bogel? auw..... lepas tu keluar pulak hantu menjerit tengok watak lelaki lepas tuala...
saya teringat nyai pernah cerita kisah masa dia kecik2 kat kampung dengan tokcik. Pernah sekali tu masa nyai & tokcik ikut atuk perempuan pergi kutip durian kat kebun, nyai kata atuk perempuan singkap kain dan jerit lari!!!!!!  Masa tu nyai & tokcik cuma ketawa sambil lari sebab nampak atuk perempuan punya... (hahaha.. faham2 sendiri...).
Betul ke para hantu malu tengok kemaluan manusia? musykil... musykil...

No comments:

Post a Comment