Sedara2ku...

10 May 2012

Bila saya merajuk...

Semalam entah kenapa ter.. emosi pulak...
balik kerja penat2, seperti biasa....semua kerja rumah hatta masak air pun nak kena suruh..
kalau tak..tak ada lah yang gerak
Siap masak, panggil semua makan, saya suapkan sufyan, lepas tu sendiri pun tak makan dan terus masuk bilik... sampai pagi...
segala sapaan baik dari anak hingga ke bapak saya tak layan..
subuh tadi bila sedar, suami tidur kat atas carpet dihujung katil....

Seperti biasa, masak air, gosok baju sementara tunggu air mendidih.
azan subuh suami keluar dari bilik, saya beritahu lampu dapur terbakar...
suami ala2 takut nak tegur.. kenapa ek..
oh ye.. saya dah terlupa saya merajuk malam tadi..

Sehingga malam ni..
Khaleed dan Azam masak nasi dan buat air...
Haleeda tolong tumbuk rencah
Ayah dia pun.. rajinnya tolong...
sufyan.. seperti biasa.. paling memahami....
semua 5 bintang...

Dek kerana semua bagi kerjasama
Semua kerja siap,
sempat lagi mengadap Kuch2 Hota Hai sambil menulis blog.
Kalau lah macam ni hasilnya..
mau tiap2 hari nak merajuk...



No comments:

Post a Comment